środa, 8 czerwca 2016

Xstrit Top

Hej hej ! ;* 
Tak jak wspominałam post wcześniej, będę starać się być bardziej systematyczna. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, jak się ubieram na co dzień. Lubię nosić krótkie topy i spodnie z wyższym stanem. Przeważnie jak kupuję spodnie, to właśnie takiego typu. Czuję się w nich najlepiej. Top zamówiłam w klik , mam jeszcze do niego ołówkową spódnice. Jest to pierwszy  zestaw z tego sklepu, ale na pewno nie ostatni. Bardzo polecam! Do spodni postanowiłam ubrać conversy. Myślę, że idealnie pasują i są bardzo wygodne. 
Cieszę się bardzo, że zaczęłam dostawać wiadomości na pocztę od Was! Jeśli macie jakieś pytanie to piszcie dominika.ligmanowska@wp.pl , buziaki <3 
Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu. 


                            Top - klik          /        Spodnie - klik        /       Trampki Converse - klik
















14 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, masz bardzo długie i ładne włosy, uwielbiam takie spodnie! :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/the-cat.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia świetne jak i modelka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, uwielbiam połączenia tych dwóch kolorów. Genialne masz włosy! :o

    OdpowiedzUsuń
  4. masz chłopaka ?:P bo chętnie bym nim był ;P można się zakochać :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego wypinasz tak tyłek? żenada XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie muszę wypinać, mam taki ;)

      Usuń
    2. Że co wypina? Żeby wypinać, trzeba coś z tyłu mieć, a tu płaskodupie totalne. I nie, spodnie z wysokim stanem nie zaimitują dupy (na siłowni się ćwiczy a nie napierdala selfie). Pozdro !

      Usuń
    3. Hę? Oj geniuszu.. Chodzisz ze mną na każdy trening, że wiesz co ja robię? (śmiech) Płaskodupie? Uwierz, mi nie grozi ;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie sobie walic przy twoich zdjeciach :* :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ! ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń