środa, 25 maja 2016

Pink OOTD

Długo mnie tu nie było.. W ostatnim czasie dużo się pozmieniało, bywało różnie. Raz lepiej, raz gorzej wiadomo. Blog był moją pasją i często myślałam by dodać coś nowego, ale czasem brakuje motywacji i czasu. Nie lubię dodawać czegoś, by po prostu dodać. Co u mnie? Nadal pracuję, nadal chodzę na siłownie i aktualnie w końcu się odważyłam i poszłam na prawko! ;D
Na siłownię chodzę sama, nie mam aktualnie trenera. Moja forma ma się nie zbyt dobrze, a raczej brak formy. Póki co oczywiście! Hah.. Straszny leniuch ze mnie wiecie? Mam tylko nadzieję, że w końcu zacznę być systematyczna i będę regularnie dodawać wpisy. 


Chciałabym wypowiedzieć się na pewien temat.. Coraz bardziej przekonuję się jacy są ludzie. W ostatnim czasie często słyszę coraz więcej bzdur na swój temat. Np. że byłam na wakacjach w Grecji, Chorwacji itp. Że mam sponsora COO? Nie mogę wyjść na miasto z żadnym kolegą, bo zaraz nie wiadomo co z nim robię. Ludzie SERIO? A i jeszcze jedna sprawa. Nigdy nie biłam się z żadną dziewczyną i nigdy nie zostałam pobita tak dla jasności ;) Dziewczyna która się biję, bądź ubliża innym dziewczyną, upadła na tak niski poziom, że nie wiem czy można niżej i nie szanuję samej siebie. nie mówiąc o szacunku do kogokolwiek. Jest mi po prostu wstyd za takie 'kobiety' .. Ehh
Zostawiam ten temat, nie ma co się denerwować.


Co do dzisiejszego wpisu. Pogoda jest piękna na dworze i aż żal siedzieć w domu. Więc i ja skorzystałam, wybrałam się na zdjęcia. Outfit idealny na wspólne wyjście ze znajomymi. Ja myślę, że również ubrała bym się tak na imprezę. Elegancko i z klasą. Na dniach postaram się zrobić jakąś małą wyprzedaż szafy, gdzie znajdziecie bluzeczkę z falbanką i białe spodnie. Oraz parę innych rzeczy. Buziaki i dziękuję  za prawię 14000 tyś wyświetleń! ;* 



Bluzka -   klik   /   Spodnie -   klik     /    Buty - Labotti 
















Piechcin <3


6 komentarzy:

  1. Jestes piekna!!! odpiszesz mi na facebooku?? :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja :)

    Zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://dominikaano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze ślicznie;-) moja kochana siska:-* do zobaczenia nie dlugo;-* p.s. przywiozę ci jakaś fajna inspiracje do następnego wpisu; -)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze ślicznie;-) moja kochana siska:-* do zobaczenia nie dlugo;-* p.s. przywiozę ci jakaś fajna inspiracje do następnego wpisu; -)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie często miewają nudne życie, wiec interesują się cudzym, kto Cię zna, ten wie ze to bzdury . Nie warto się przejmować. Blog interesujący, fotki piękne :) "on"

    OdpowiedzUsuń